Over Bona Fide

DE VERENIGING

Wat doen wij?
Bona Fide is een studievereniging voor privaatrechtBona Fide is een combinatie van gezelligheid en professionaliteit. De vereniging organiseert gedurende het collegejaar uiteenlopende activiteiten met als doel studenten een extra dimensie aan hun studie te geven. Bona Fide organiseert veel sociale activiteiten waarbij leden elkaar kunnen leren kennen. Dit vinden wij belangrijk omdat de  privaatrechtelijke masters binnen de Universiteit van Amsterdam een grote opleiding vormen. Het netwerk wat opgebouwd wordt bij Bona Fide is interessant tijdens  maar ook zeker ná de studie.
Naast sociale activiteiten biedt Bona Fide studenten de mogelijkheid om op een professionele manier in contact te komen met kantoren die werkzaam zijn op het gebied van privaatrecht. Hiervoor organiseren wij verschillende activiteiten, houd de website en Facebookpagina om van al deze activiteiten op de hoogte te blijven!

Voor wie?
Studievereniging Bona Fide biedt studenten verdieping en verbreding van hun studietijd. Wij zijn er in het bijzonder voor masterstudenten Privaatrecht van de Universiteit van Amsterdam. Studeer jij aan de UvA maar nog in je bachelor en heb je affiniteit met het privaatrecht? Ook dan kun je lid worden bij Bona Fide.

Studeer je aan de UvA en heb jij affiniteit met het privaatrecht? Word dan lid!

Oprichting
Studievereniging Bona Fide is op 8 januari 2015 opgericht door drie studenten: Muriël Borghouts, Roos van den Wildenberg & Hannah de Ruijter. Zij kwamen over vanuit Leiden en misten een studievereniging specifiek gericht op privaatrechtelijke (master) studenten. Hieruit is Bona Fide voortgekomen.

Voorzitter: Isabella Maduro

Secretaris: Sophie Veltenaar