Careerstarter

Careerstarter-logo-vfinal

Veel afgestudeerden die graag aan de slag willen bij een (populaire) werkgever, worden gevraagd om voor de selectieprocedure een e-assessment af te leggen. Een e-assessment is een capaciteitentest die tegenwoordig door veel werkgevers wordt gebruikt om nieuwe werknemers met specifieke kwaliteiten aan te nemen.

Careerstarter is in 2013 opgericht met het doel om kwalitatief hoogwaardige e-assessment trainingen aan te bieden. Deze trainingen biedt Careerstarter zowel face-to-face als online aan. Na het volgen van een e-assessment training stijgt de kans op een goede e-assessment score, en daarmee de kans op een succesvolle sollicitatie.

Om jullie sollicitatie kans te vergoten biedt Bona Fide in samenwerking met Careerstarter een kortingscode aan voor de online trainingen. Dus heb je interesse in een oefentest inclusief uitgebreide toelichting over de juiste antwoorden op je vragen? Neem dan een kijkje op de website: https://careerstarter.nl/winkel/  en zorg ervoor dat je perfect voorbereid bent!

De kortingscode is:  CS15bonafide.

info@careerstarter.nl

Voorzitter: Sara Ketelaar